Viis tõhusat tööriista, mis muudavad veebipoe haldamise lihtsamaks

Vahet pole, kas müüd e-poes lilli või midagi muud - oluline on hoopis see, et seda oleks lihtne hallata.Foto: Depositphotos

Veebipoe funktsionaalsuse parandamine ja optimeerimine võib olla aeganõudev, kuid automatiseerimistööriistad muudavad selle palju lihtsamaks. Paysera e-kaubanduse ekspert Audrius Lučiūnas soovitab viit olulist tööriista, mis aitavad teie veebisaiti tõhusamalt hallata ja paremaid tulemusi saavutada.

E-kaubanduse edukuse üks olulisi võtmeid on veebipoe funktsionaalsus ja kasutajakogemus. Selle pidev optimeerimine võib aga olla ajamahukas ja keeruline. Paysera kaasasutaja ja e-kaubanduse ekspert Audrius Lučiūnas rõhutab, et tänapäeval on veebipoe haldamine muutunud tänu erinevatele automatiseerimistööriistadele palju lihtsamaks. 

Kasutades neid tööriistu, saate parandada oma e-poe funktsionaalsust ja suunata oma aega ettevõtte arendamisele, pakkudes samal ajal oma klientidele paremat kasutajakogemust ja optimeeritud veebikeskkonda. Need tööriistad säästavad aega ning võimaldavad keskenduda e-kaubanduse arendamisele.

Põhjalik veebisaidi analüüs

Nibbler.insites.com pakub põhjalikku veebisaidi analüüsi, hinnates erinevaid olulisi valdkondi. Näiteks:

  • juurdepääsetavus puuetega inimestele – Kas teie veebileht on ligipääsetav ka erivajadustega inimestele?
  • sirvimiskogemuse kvaliteet – Kui kasutajasõbralik on teie veebileht ja kui lihtne on seal navigeerida?
  • tehnoloogia tase – Kas kasutate uusimaid tehnoloogiaid või on teie veebileht tehnoloogiliselt vananenud?

Lučiūnas toob välja, et tööriist võimaldab ka iga hinnangu kohta täpsemaid andmeid analüüsida. “Saate hinnangutele klõpsates süvitsi minna ja vaadata, mida olete hästi teinud ja mida on vaja täiustada,” rõhutab Lučiūnas.

Katkiste linkide leidmine

Katkised lingid on tavaline probleem, mis mõjutab veebipoe kasutajakogemust ja SEO tulemuslikkust. Deadlinkchecker.com aitab tuvastada katkised lingid, olenemata nende asukohast, olgu need menüüs, tootepõhistes linkides või blogipostitustes. Lučiūnas soovitab seda tööriista regulaarselt kasutada: “Katkiste linkide leidmine ja parandamine aitab säilitada positiivset kasutajakogemust.”

Kuna Deadlinkchecker on tasuta, on see ideaalne lahendus igale veebipoe omanikule.

Süsteemide integreerimine ja automatiseerimine

Tehniline integratsioon ei pea alati olema keeruline. Make.com võimaldab süsteeme integreerida ja tööprotsesse automatiseerida ilma programmeerimiseta. Näiteks saate selle abil andmeid tõhusalt hallata ja Facebookis kohandatud sihtrühmi luua. Oluline on silmas pidada, et selline isikuandmete töötlemine ja sihitud turundus võib vajada kliendi nõusolekut. “Sellised ülesanded, mis muidu võtaksid arendajal päevi, on make.com abil võimalik lahendada lihtsalt parameetreid valides,” märgib Lučiūnas.

Näide, kuidas see töötab:

  • Make.com toob sisemisest andmebaasist välja konkreetse teabe
  • Selle teabe põhjal tuuakse välja kliendi andmed
  • Teave muudetakse vajalikku formaati
  • Andmed edastatakse Facebookile, kes loob nende põhjal kohandatud sihtrühma
  • Kui kohandatud Facebooki sihtrühma loomine ebaõnnestub, peatatakse protsess ja saadetakse teile teade, et saaksite selle üle vaadata.

Selline ülesanne võtaks programmeerijal mitu päeva, kuid make.com-i süsteemiga peate lihtsalt valima vajalikud parameetrid.

Make.com pakub ka tasuta plaani, mis teeb selle sobivaks ka väiksematele ettevõtetele, kes soovivad automatiseerida oma süsteemid ilma lisakuludeta.

Brauseri automatiseerimine

Veebipoes korduvate tegevuste automatiseerimine võib säästa palju aega. Automa.site võimaldab seadistada toimingud, mida soovite oma brauseris automaatselt täita. “Lihtsalt looge ühendused ja määrake, mida soovite automaatselt teha,” selgitab Lučiūnas. See tööriist võimaldab brauseris protsessid lihtsaks ja sujuvaks muuta, ilma et oleks vaja manuaalset sekkumist.

Toodete haldamine mitmel pool

Müües tooteid erinevatel e-poe platvormidel, nagu Amazon või eBay, võib toodete haldamine muutuda keeruliseks ja aeganõudvaks. Koongo.com lahendab selle probleemi, integreerides e-poe erinevate müügikanalitega ja sünkroniseerides seal automaatselt toodete andmeid. “Muutes veebipoes toote hinda, rakendab Koongo muudatused automaatselt ka teistel müügikanalitel,” selgitab Lučiūnas. Koongo.com pakub 20-päevast tasuta prooviperioodi, et ettevõtja saaks enne tasulisele versioonile üleminekut tööriista katsetada.

Finantsteenuseid osutab Paysera LT UAB. Enne teenuste kasutamist tutvuge tingimustega Paysera veebilehel https://www.paysera.ee/v2/et-EE/juriidiline ja vajadusel konsulteerige asjatundjaga.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Telli siit e-kaubanduse uudiskiri!

E-kaubanduse nädala olulisemate uudiste ja põnevamate lugude uudiskiri!