Baltikumi esimene e-kaubanduse konkurss otsib staari

Rahvusvaheline žürii valib välja parimaid ettevõtjad neljas põhikategoorias ja mõnes erilises kategoorias, mis kulmineerub Grand Prix võitja väljakuulutamisega.Foto: Baltic e-commerce star

Kas olete tõusev täht, kes lööb laineid veebimaailmas või on sul e-pood, mis veel ootab edulugu? “Baltic e-commerce star” kutsub oma e-poest märku andma igas suuruses, vanuses ja kasvufaasis ettevõtteid. 

SEB ja Latvijas Pastsi algatatud auhindade eesmärk on juhtida tähelepanu e-kaubanduse valdkonna edulugudele ja tipptasemele kogu Baltikumis ning tutvustada neid laiemale, ülemaailmsele publikule. Samuti loodetakse inspireerida järgmist ettevõtjate põlvkonda kasutama pidevalt muutuvat tööriistade ja kommunikatsioonikanalite maastikku, et suurendada müüki Baltikumis.

„Toetades Baltikumi e-kaubanduse konkurentsi, aitame Baltikumi e-kaubandusel kasvada. Oluline on tutvuda e-kaubanduse viimaste trendidega ning selle paljude võimalustega, et Baltikumi ettevõtjad püsiksid konkurentsis ja oleksid edukad. Meie usume, et sellised projektid nagu Baltikumi e-kaubanduse tähe konkurss võimaldavad veebipoodidel vahetada teadmisi, tõsta teadlikkust e-kaubandusest ning siseneda rahvusvahelistele turgudele,“ ütleb SEB Balti digitaalse strateegia juht kaardi- ja makselahenduste valdkonnas Meelis Nurk.

„Olles teadlik e-kaubanduse rollist Baltikumi majandusarengus ja selle kasvavast tähtsusest globaalsel turul, on Latvijas Pastsil hea meel olla konkursi Baltikumi E-kaubanduse täht partner. E-kaubandusega tegelevad Baltikumi ettevõtjad on dünaamilise kasvu eesliinil ning vaatamata tugevale konkurentsile on neil võimalus silma paista originaalsete ja kvaliteetsete toodetega. Latvijas Pasts, mille eesmärk on olla esimene valik iga saadetise jaoks, arendab sihikindlalt e-kaubanduse transpordi- ja logistikateenuseid, sest tõhus kohaletoimetamine on e-kaubanduse edu võti,“ ütleb Latvijas Pastsi juhatuse liige Jānis Kūliņš.

Rahvusvaheline žürii valib välja parimaid ettevõtjad neljas põhikategoorias ja mõnes erilises kategoorias, mis kulmineerub Grand Prix võitja väljakuulutamisega.  Neli auhinnakategooriat jaotuvad ettevõtete tulude alusel ja neid hinnatakse lähtuvalt kolmest kriteeriumist: disain, kasutajakogemus ja toimivus. Tänavu on auhinnafondi väärtus 20 000 eurot.

Kandideerimine on avatud ja osalejad saavad registreeruda kuni 14. aprillini 2024 veebis aadressil balticecommercestar.com. Võitjad kuulutatakse välja konverentsil ECOMRIGA 24. mail 2024.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Telli siit e-kaubanduse uudiskiri!

E-kaubanduse nädala olulisemate uudiste ja põnevamate lugude uudiskiri!