19 praktilist näpunäidet: mida teha pärast e-poe käivitamist?

Veebihai jagab 19 praktilist nippi veebipoe müügi suurendamiseks.Foto: Shutterstock

Kuna e-kaubandus kasvab ja areneb, on oluline olla kursis viimaste trendide ja parimate tavadega. Meie Veebihais mõistame muutuva e-kaubanduse maastikuga kohanemise tähtsust ning õpime ja areneme pidevalt, et tagada klientide edu.

E-kaubanduse ettevõtte käivitamisel on oluline omada kindlat turundus- ja reklaamiplaani. Kuid isegi hästi läbi mõeldud plaani korral on alati võimalik teha täiendavaid samme oma turundustegevuse parandamiseks ja pikaajalise edu tagamiseks.

Üks lansseerimisjärgse edu võtmeaspekte on tugeva brändiidentiteedi loomine. Teie bränd eristab teid konkurentidest ja loob teie klientide usalduse. Investeerige kindlasti tugeva brändiidentiteedi väljatöötamisse, et see resoneeruks teie sihtrühmaga ja edastaks teie ainulaadset väärtuspakkumist.

Teine oluline e-poe edu aspekt on lojaalse kliendibaasi loomine. See hõlmab enamat kui lihtsalt suurepäraste toodete ja teenuste pakkumist – see nõuab klientidega pikaajaliste suhete loomist ja erakordse klienditeeninduse pakkumist. Seadke kindlasti esikohale klientide rahulolu ja lojaalsus, vastates päringutele kiiresti ja pakkudes nende probleemidele isikupärastatud lahendusi.

Lojaalse kliendibaasi loomine hõlmab kvaliteetsete toodete/teenuste pakkumist, klientidega pikaajaliste suhete loomist ja erakordse klienditeeninduse pakkumist.Foto: Shutterstock

Lisaks püsikliendibaasi loomisele on oluline meelitada oma e-kaubandusettevõttesse pidevalt uusi kliente. Nendeni on võimalik jõuda läbi erinevate turunduskanalite: sotsiaalmeedia, meiliturunduse ja tasulise reklaami. Neist kolmest olulisest turunduskanalist tuleb Veebihai blogis kindlasti palju juttu. Kontrollige ja optimeerige oma turundustegevust pidevalt, et maksimeerida ROI-d ja jõuda soovitud sihtrühmani.

Veel üks lansseerimisjärgse edu võtmekomponent on valdkonna viimaste suundumuste ja muutustega kursis olemine. E-kaubandus on pidevalt arenev tööstusharu ja konkurentsis püsimiseks on konkurentidest eespool (teadmiste poolest) püsimine hädavajalik. Tellige kindlasti oma meeskonnale lugemiseks valdkonna uudiskirjad, osalege konverentsidel ja looge side teiste e-kaubanduse spetsialistidega, et olla kursis viimaste digiturunduse trendidega ja parimate klienditeeninduse tavadega.

Ärge kartke riske võtta ja uusi asju proovida! E-kaubandus on dünaamiline tööstus, mis premeerib innovatsiooni ja loovust. Katsetage uusi turundusstrateegiaid, proovige uusi tootepakkumisi ja otsige pidevalt võimalusi oma äri parandamiseks ja klientide paremaks teenindamiseks.

E-poode arendava ja e-kaubanduse valdkonnas tegutseva ettevõttena omame laialdasi kogemusi edukate e-kaubandusettevõtete käivitamisel ja turundamisel.

Selles artiklis anname 19 praktilist näpunäidet, mida teha pärast oma e-poe käivitamist/lansseerimist, et tagada e-poe jõuline algus ja suurepärane toimimine.

Veebihai poolt arendatavad e-poed sisaldavad juba suures osas järgnevas loetelus välja toodud näpunäiteid” ja palju sellest loetelust on juba “ette ära tehtud”. Kui sul just nüüd tekkis huvi ka endale üks vahva ja hästi toimiv e-pood teha, siis vaata siia: E-poe tegemine.

1. Seadistage Google Analytics ja jälgige veebisaidi liiklust

Google Analyticsi seadistamine on oluline veebisaidi liikluse jälgimiseks, e-poe külastajaskonna tuvastamiseks ja turundustegevuse tõhususe mõõtmiseks. Kindlasti seadistage konversioonide jälgimine, et mõõta oma reklaamikampaaniate tõhusust ja tuvastada kohad, kus saate ennast parandada ja kampaaniat optimeerida.

2. SEO ehk optimeeri oma veebisait otsingumootorite jaoks

SEO on iga eduka e-kaubanduse oluline komponent. Optimeerige oma veebisait otsingumootorite jaoks, tehes märksõnauuringuid, optimeerides tootekirjeldusi ja luues kvaliteetseid tagasilinke. Dreamgrow.ee-s on hea artikkel linkide ehitamise kohta.

3. Looge blogi ja kirjutage kvaliteetset sisu

Blogi sidumine oma e-poe külge on suurepärane viis, kuidas suunata liiklus oma veebisaidile ja näidata pädevust oma valdkonnas (e-kaubandus). Looge kvaliteetset sisu, mis pakub teie lugejaskonnale väärtust ning reklaamib teie tooteid ja teenuseid.

Blogi kaudu saab lugejaskonnale väärtust pakkuda ja samal ajal ka reklaamida oma tooteid või teenuseid.Foto: Shutterstock

4. Kasutage oma publikuni jõudmiseks sotsiaalmeediat

Sotsiaalmeedia on võimas tööriist erinevate sihtrühmadeni jõudmiseks, ühtlasi on tegemist võimsa tööriistaga e-poe reklaamimiseks. Tehke kindlaks platvormid, kus teie potentsiaalne klient on kõige aktiivsem, ja looge vastavalt valitud platvormile (Facebook, Instagram, TikTok, Twitter) kaasahaaravat, huvitavat ja kasulikku sisu, mis samal ajal reklaamib teie tooteid ja teenuseid.

5. Koostage e-posti loend ja looge sihitud kampaania

Meililoendi kogumine ja koostamine on endiselt väga tõhus viis sihtrühmani jõudmiseks ning toodete ja teenuste reklaamimiseks. Saatke välja sihitud meilikampaaniaid, mis pakuvad teie tellijatele väärtust ning reklaamivad teie tooteid ja teenuseid.

6. Pakkuge allahindlust

Allahindluste ja soodustuste pakkumine on tõhus viis ostustimulatsiooniks ja müügi suurendamiseks. Looge suunatud pakkumisi, mis pakuvad teie klientidele väärtust ja julgustavad neid ostma.

7. Investeerige tasulisse reklaami, et suurendada veebilehe liiklust ja müüki

Tasulistesse reklaamidesse investeerimine on tõhus viis teie e-kaubandusettevõtte veebiliikluse ja müügi suurendamiseks. Kaaluge Google Adsi, Facebooki reklaamide või muude platvormide kasutamist, et täpselt sihituna jõuda oma sihtrühmani ning reklaamida oma tooteid ja teenuseid.

8. Looge oma toodete tutvustamiseks tootevideod ja õpetused

Tootevideod ja õpetused on suurepärane võimalus oma tooteid või teenuseid tutvustada ja nende kasulikkust ja väärtust inimestele näidata. Kasutage oma toodete esitlemiseks ja nende eeliste tutvustamiseks kvaliteetset visuaali ja köitvat sisu.

Tootevideod on suurepärane viis tutvustada oma toodete või teenuste kasulikkust.Foto: Shutterstock

9. Tehke koostööd mõjuisikutega (Influencer marketing)

Partnerlus teie valdkonna mõjuisikutega on tõhus viis oma sihtrühmani jõudmiseks ning oma toodete ja teenuste reklaamimiseks. Tuvastage oma toodet tuntud mõjuisikute abil, kellel on tugev jälgijaskond, ja suhelge seeläbi oma “publikuga”.

10. Pakkuge suurepärast klienditeenindust lojaalsuse suurendamiseks

Suurepärase klienditeeninduse pakkumine on iga eduka e-kaubanduse üks olulisemaid komponente. Vastake klientide päringutele kiiresti, pakkuge nende probleemidele lahendusi ja ületage nende ootused.

11. Kasutage klientide arvustusi

Klientide arvustuste ja iseloomustuste kasutamine on tõhus viis publiku usalduse loomiseks ning toodete ja teenuste reklaamimiseks. Julgustage kliente arvustusi jätma ja tehke nii, et need teie veebisaidil ka silma paistaks.

12. Kasutage retargeting-reklaame (taasturundus), et jõuda klientideni, kes on ostukorvi hüljanud

Taasturundusreklaamid on tõhus viis jõuda ostukorvi hüljanud klientideni ja julgustada neid ostu lõpule viima. Kasutage sihitud reklaame, mis pakuvad kliendile väärtust ja reklaamivad teie toodete ja teenuste eeliseid.

13. Looge püsiklientide premeerimiseks püsikliendiprogramme

Püsikliendiprogrammide loomine on hea viis, kuidas püsikliente premeerida ja julgustada ka lisaoste sooritama. Pakkuge eksklusiivseid allahindlusi, preemiaid ja muid stiimuleid, et suurendada klientide lojaalsust, luua pikaajalisi suhteid ning muuta tavakliendid püsiklientideks.

Eksklusiivsed allahindlused, preemiad ja teised stiimulid aitavad suurendada klientide lojaalsust.Foto: Shutterstock

14. Kasutage ostukogemuse isikupärastamiseks kliendiandmeid

Kliendiandmete kasutamine ostukogemuse isikupärastamiseks on tõhus viis klientide rahulolu ja lojaalsuse suurendamiseks. Kasutage kliendiandmeid, et pakkuda isikupärastatud soovitusi, tutvustusi ja muid stiimuleid.

15. Jälgige klientide tagasisidet ja kasutage seda oma äri parandamiseks

Klientide tagasiside jälgimine on oluline, et tuvastada valdkonnad, kus teie ettevõtet saab parandada. Kasutage klientide tagasisidet, et tuvastada parendusvaldkonnad ja teha muudatusi kliendikogemuse parandamiseks.

16. Rakendage soovitusprogrammi, et ergutada kliente oma sõpru soovitama

Soovitusprogrammi rakendamine on tõhus viis motiveerida kliente suunama oma sõpru ja perekonda teie e-kaubandusettevõttesse. Pakkuge allahindlusi või muid stiimuleid klientidele, kes suunavad uusi kliente teie ettevõttesse ostlema.

17. Kasutage vestlusroboteid klienditeeninduse parandamiseks ja reageerimisaja vähendamiseks

Vestlusrobotite kasutamine on tõhus ja oluline viis klienditeeninduse parandamiseks ja reageerimisaja vähendamiseks. Kasutage vestlusroboteid, et vastata kiiresti klientide päringutele ja pakkuda nende probleemidele lahendusi.

18. Konversioonimäärade parandamiseks testige ja optimeerige oma veebisaiti

Veebisaidi testimine ja optimeerimine on iga eduka e-kaubanduse oluline komponent. Tehke A/B-teste, et tuvastada valdkonnad, mida tuleks parandada, ning tehke muudatusi oma konversioonimäärade parandamiseks.

19. Olge kursis valdkonna trendide ja muutustega

E-kaubanduses konkurentsivõime säilitamiseks on oluline olla kursis valdkonna suundumuste ja muutustega. Hea nipp on tellida valdkonna uudiskirjad ja osaleda erinevatel konverentsidel.

Kokkuvõtteks võib öelda, et e-poe või e-kaubanduse äri käivitamine on alles esimene samm pikal teel edu poole. Neid 19 näpunäidet rakendades saate parandada oma turundustegevust, suurendada müüki ja luua klientidega pikaajalisi suhteid.

Pidage meeles: seadke oma kliendid alati esikohale ja olge kursis valdkonna viimaste trendide ja muudatustega – nii püsite konkurentsivõimelised ja saavutate e-kaubanduses edu.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Telli siit e-kaubanduse uudiskiri!

E-kaubanduse nädala olulisemate uudiste ja põnevamate lugude uudiskiri!