Enne kui üldse midagi tegema hakata, on oluline läbi mõelda, miks sa oma e-poodi teed ja millist eesmärki see täitma hakkab.
E-poodide ja kodulehtede loomisega tegeleva agentuuri Nimini e-kaubanduse strateeg Margit Eerma ja ettevõtte Marketing Sharks juht Diana Taluri selgitasid põhjalikult, mida peaks oma e-poega alustada sooviv inimene teadma ning millised on esimesed põhisammud, mis tuleks astuda.
1. Oluline on ära teha eeltöö
Eerma sõnul tuleb kõigepealt endale selgeks teha, miks sa oma e-poodi teed. Kas lihtsalt raha teenimise eesmärgil või on sul suurem idee. Näiteks pakud tooteid, mis on keskkonnasõbralikud, uudsed, või tahad lihtsalt oma klientide elu paremaks muuta.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.