Enne kui üldse midagi tegema hakata, on oluline läbi mõelda, miks sa oma e-poodi teed ja millist eesmärki see täitma hakkab.
E-poodide ja kodulehtede loomisega tegeleva agentuuri Nimini e-kaubanduse strateeg Margit Eerma ja ettevõtte Marketing Sharks juht Diana Taluri selgitasid põhjalikult, mida peaks oma e-poega alustada sooviv inimene teadma ning millised on esimesed põhisammud, mis tuleks astuda.
1. Oluline on ära teha eeltöö
Eerma sõnul tuleb kõigepealt endale selgeks teha, miks sa oma e-poodi teed. Kas lihtsalt raha teenimise eesmärgil või on sul suurem idee. Näiteks pakud tooteid, mis on keskkonnasõbralikud, uudsed, või tahad lihtsalt oma klientide elu paremaks muuta.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 3 € kuu:
Tutvumishind!
PRO tellimus
- Piiramatu ligipääs PRO artiklitele.
- Ligipääs investeerimisportaali Rikas Geenius artiklitele ja analüüsidele.
- Ligipääs veel kaheksa Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
26,99 € 3 € / kuu

Maksad esimesel kuul 3 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 26,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.