Jõulud ja sellele eelnev periood on kaupmehele enamasti aasta magusaim aeg, kuid jaanuar kipub olema aasta üks kehvema käibega kuid. Järgnevad nõuanded aitavad kaupmehel kohandada aasta alguse müügistrateegiad selliseks, et säilib klientide ostuhuvi ja püsib tugev müük.
Alusta aastat sooduspakkumistega
Üks tõhus viis müügi taaselustamiseks on teha klientidele uue aasta puhul eripakkumisi. Erisoodustused, kampaaniad või kombineeritud pakkumised on suurepärane viis meelitada kliente, kes otsivad pühadejärgseid allahindlusi.
Korralda jõulukaupade lõpumüük
Selleks, et vabaneda lattu jäänud jõuluajaks varutud kaupadest, korralda lõpumüük. Tõsta müügisaalis või online-poes etteotsa soodushinnaga tooted, et meelitada ostjaid, kes otsivad pühadetrallist taastudes head diili.
Lojaalsusprogramm aitab hoida klienti
Kui sa ei ole seda veel teinud, siis on jaanuar viimane aeg, et käivitada ja lojaalsusprogramm ja seda reklaamida. See aitab hoida klienti ja julgustab neid tegema kordustellimusi. Paku lojaalsetele klientidele eksklusiivseid allahindlusi või varajast ligipääsu müükidele.
Ära unusta teha pakkumisi e-kirja teel
Saada uudiskirja tellijatele sihitud e-kampaaniaid isikupäraste pakkumiste, tootesoovituste või eksklusiivsete allahindlustega. E-kirja teel tehtav turundus on suurepärane viis hoida kliente kursis uute pakkumiste ja toodetega.
Kasuta sotsiaalmeediat
Kasuta sotsiaalmeedia platvorme uute toodete esitlemiseks, klientidele tunnustuste jagamiseks ning interaktiivsete kampaaniate korraldamiseks. See hoiab kliendi kaasatuna ja suurendab bränditeadlikkust.
Piiratud ajaga pakkumised
Tee äkkmüüke ja piiratud ajaga pakkumisi, mis julgustavad kliente tegema kiiremaid ostuotsuseid. Nii ei ole kliendil aega pikalt mõelda ja ta peab otsuse tegema kiiresti.
Vastastikune usaldus ja tagasiside olulisus
E-poes tõstke esile klientide positiivset tagasisidet ja arvustusi, et lisada usaldust oma toodetele. Positiivne kogemus varasemate klientidega võib olla veenev tegur uute ostude tegemisel.
Paku parimat hinna ja kvaliteedi suhet
Tutvusta tootepakette või komplekte, mis pakuvad paremat hinna ja kvaliteedi suhet. Selliste võimaluste pakkumine julgustab kliente rohkem ostma.
Reklaami uusi tooteid
Ära ei tohi unustada ka uusi tooteid või muid uuendusi, mis paeluvad just neid, kes otsivad midagi uut ja huvitavat. Siinkohal tuleb mõelda kliendi käitumisele, eelistustele ja tagasisidele, et kohandada oma strateegiaid tõhusalt.
Peamine on aga see, et olete aktiivne ja loominguline, sest just see aitab hoida e-kaubanduses müüki tugevana ka pühadejärgselt.