7 eelist makseterminali kasutamisel

Makseterminali omamine on strateegiline samm, mis aitab suurendada müüki ja laiendada kliendibaasi.Foto: SEB

Tarbijad eelistavad üha enam maksta pangakaardiga, kuna see on mugav ja turvaline. Paljud ei kanna enam igapäevaselt sularaha kaasas ning eelistavad selle asemel elektroonilisi makseviise. Selline muutus tarbijakäitumises tähendab, et väikeettevõtted, kes pakuvad võimalust maksta kaardiga, saavad konkurentsieelise.

  1. Professionaalsem kliendikogemus

Makseterminali kasutamine annab ettevõttele professionaalsema ja usaldusväärsema ilme. Kui kliendid näevad, et nad saavad maksta pangakaardiga, tunnevad nad end mugavamalt ja kindlamalt. See aitab suurendada teie ettevõtte usaldusväärsust ja mainet.

  1. Mugavus

Tänapäeva tarbijad eelistavad sageli kaardimakseid, kuna need on kiiremad, mugavamad ja hügieenilisemad kui sularahatehingud. Eesti Panga statistika kohaselt on umbes 75% kaardimaksetest kontaktivabad viipemaksed ehk inimestel ei ole enam sularaha igal pool kaasas ja eeldatakse, et toodete ja teenuste eest saab tasuda sularahata.

  1. Suurem müük

Kaardimaksed võivad suurendada müüki, sest kliendid on tõenäolisemalt valmis rohkem kulutama, kui neil on võimalus maksta kaardiga. Sularaha kasutamisel on ostjate kulutused tihti piiratud nende rahakotis oleva summaga.

  1. Turvalisus ja vähendatud riskid

Sularahatehingud võivad olla riskantsed, suurendades pettuste ohtu ja vigu sularahakäsitluses. Makseterminalid pakuvad turvalist viisi maksete töötlemiseks, vähendades sellega varguste ja muude sularahaga seotud probleemide riski.

  1. Lihtsam raamatupidamine

Kaardimaksed jätavad automaatselt elektroonilise jälje, mis muudab raamatupidamise ja finantsaruandluse oluliselt lihtsamaks ja täpsemaks. Sularahaga tehingute puhul tuleb käsitsi jälgida igat müüki, mis on aeganõudev ja vigadele vastuvõtlik.

  1. Uue kliendibaasi ligimeelitamine

Paljud nooremad tarbijad eelistavad elektroonilisi makseid ja võivad vältida ettevõtteid, mis võtavad vastu ainult sularaha, sest elektroonilised maksed on nende jaoks elementaarsus. Makseterminali kasutuselevõtt võib aidata meelitada ligi laiema kliendibaasi, sealhulgas tehnoloogiliselt teadlikumaid tarbijaid.

  1. Paindlikkus ja mitmekülgsus

Makseterminalid võimaldavad mitmeid maksevõimalusi, sealhulgas krediit- ja deebetkaarte ning mobiilimakseid. See mitmekülgsus võib suurendada teie ettevõtte kliendibaasi ja lihtsustada klientide ostukogemust.

Makseterminali kasutamine pakub väikeettevõtetele mitmeid eeliseid, alates professionaalsemast kuvandist ja kliendimugavusest kuni turvalisuse ja lihtsustatud raamatupidamiseni. Tänapäeva konkurentsitihedas ärimaailmas on makseterminali omamine strateegiline samm, mis aitab suurendada müüki ja laiendada kliendibaasi. Seetõttu on mõistlik kaaluda makseterminali ja mitte piirduda ainult sularahatehingutega.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Telli siit e-kaubanduse uudiskiri!

E-kaubanduse nädala olulisemate uudiste ja põnevamate lugude uudiskiri!