19-aastaseks saanud Paysera pidas sünnipäeva!

19 aasta verstapost sümboliseerib Paysera pühendumust jätkuvale kasvule, innovatsioonile ja kvaliteetsete finantstehnoloogiliste lahenduste pakkumisele.Foto: Paysera

Konkurentsitihedas finantstehnoloogia sektoris, kus paljud iduettevõtted enne oluliste verstapostideni jõudmist komistavad, paistab Paysera silma kogenud mängijana, tähistades uhkelt oma 19. aastapäeva.

2004. aastal asutasid kolm leedulast fintech-ettevõtte Paysera, et pakkuda kiireid, mugavaid ja taskukohaseid finantsteenuseid. 19. aastaga on tohutult arenetud – täna pakub Paysera oma teenuseid üle maailma.

19. sünnipäeva tähistamine on UAB Paysera LT tegevjuht Marijus Plančiūnase sõnul muljetavaldav saavutus ning tunnistus ettevõtte vastupidavusest ja kohanemisvõimest. “Oleme teenäitajad, näiteks saime esimesena Leedus e-raha asutuse litsentsi ja meid tuntakse kaugkliendi registreerimise pioneerina,” lisab ta. 

Täna opereerib Paysera olulise makseväravana kogu Euroopa Liidus. Samal ajal kui kogu EL-is võimaldatakse e-kaubanduse maksete vastuvõtmist, on Payseras tagatud ka see, et ettevõtte teenused vastaksid kohalikele eelistustele nii Baltikumis, Poolas, Rumeenias kui Bulgaarias. “See 19 aasta verstapost sümboliseerib meie pühendumust jätkuvale kasvule, innovatsioonile ja kvaliteetsete finantstehnoloogiliste lahenduste pakkumisele, mõeldes esmajoones meie klientidele,” tõdeb Plančiūnas.

Suurim edulugu on kliendid

Ta selgitab, et muidugi võiks üles lugeda kõik tooted ja teenused, mida Paysera on edukalt pakkunud ja mis on aidanud klientidele lisandväärtust luua, kuid nende edu oli ja on põhimõtteliselt seotud klientide eduga. “See näitab, et me oleme pühendunud nende vajaduste täitmisele.”

Erilisena jääb ettevõtte ajaloos meelde koroonapandeemia algus, kui füüsiline jaemüük oli peaaegu kinni pandud. “Me suutsime tuhandetel poodidel aidata nende äri viia üle internetiplatvormile või täiustada nende veebikaubandust. Aitasime luua tuhandeid uusi veebipoode, mis tähendab, et aitasime luua palju töökohti. Oleme uhked, et suutsime aidata ettevõtteid ja inimeste töökohti rasketel aegadel hoida,” rõõmustab Plančiūnas.

Läbi raskuste tähtede poole

Ette on tulnud ka raskusi, mille ületamine on olnud edukas. Plančiūnase sõnul peab iga kiiresti kasvav ettevõte ületama teatud korporatiivse evolutsiooni künnised ja tegema selleks vajalikud ettevalmistused – Paysera polnud erand. 

“Mõned ettevõtted, mis on edukad 50 töötajaga organisatsioonina, ei suuda  “korrata” protsesse, mis neile edu on toonud, et olla edukad ka 500 töötajaga organisatsioonina. Paysera on sellega hakkama saanud.” 

Plančiūnas tõdeb, et neid on aidanud tõsiasi, et nad ei pelga teha samasuguseid samme nagu turuliidrid. Nii muudeti näiteks Eesti ükssarviku Pipedrive’i eeskujul IT-tiimid hõimudeks. See tähendab, et loodi organisatsiooni autonoomsed üksused – omaette ettevõtted ettevõttes. “Me näeme seeläbi IT-valdkonna efektiivsuse kasvu,” sõnab Plančiūnas. 

Tulevikuplaanidelt saladuseloori tõstes mainib ta peamiselt head uudist e-poodidele: neil on kavas lisada lähikuudel “menüüsse” ka Apple Pay ja Google Pay maksevõimalused. 

Finantsteenuseid osutab Paysera LT UAB. Enne teenuste kasutamist tutvuge tingimustega Paysera veebilehel https://www.paysera.ee/v2/et-EE/juriidiline ja vajadusel konsulteerige asjatundjaga.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Telli siit e-kaubanduse uudiskiri!

E-kaubanduse nädala olulisemate uudiste ja põnevamate lugude uudiskiri!