Suur lugu

Turundaja Karola Karlson: kui turundus ei toimi, tuleks otsa vaadata oma tootele ja küsida, kas see on ikka parem või soodsam, kui konkurentidel

Karlson on teinud koostööd nii Boltiga kui ka mitmete välismaiste brändidega

Turundaja Karola Karlson.Foto: Erakogu
PRO tellijale

Karola Karlson, üks Eesti tuntumaid turundajaid, elab hetkel Londonis topeltagendi elu. Nädala esimese poole pühendab ta oma klientide turundusprojektidele, muul ajal keskendub aga Creative Writing magistriprogrammile ja kirjanikuks saamisele.

Karola rääkis, kuidas tema karjääris on olnud palju juhuslikke pöördeid, mis juhtuvad küll ainult siis, kui ise esmalt pingutad. Tema esimene praktikakoht PR-agentuuris kujunes peagi assistendi rolliks. Leidnud kontorist raamatu sisuturundusest, vaimustus Karola digiturundusest niivõrd, et saatis tehnoloogiaettevõtte Scoro infomeilile oma CV ja motivatsioonikirja. Mõni nädal hiljem töötas ta juba Scoros digiturunduse spetsialistina.

“Ühel hetkel hakkasin Scoro blogi SEO ehitamiseks välismaistes turundusblogides külalispostitusi kirjutama ning mind märkasid ka suurte turundusblogide toimetajad. Lõpuks kirjutasin Ad Espresso, Content Marketing Institute’i, Entrepreneur’i ja teiste rahvusvaheliste väljaannete jaoks,” rääkis ta. Ühel hetkel otsustas Karola luua enda blogi ning sealtkaudu avastas ta Bolt.

Kui Karola Boltiga liitus, oli neil turundustiimis kaks inimest. Kolme aastat hiljem, kui ta ettevõttest lahkuda otsustas, oli tema juhitav tiim kasvanud 30 liikmeni. “Kui minu algne ülesanne oli reklaame hallata, siis ühel hetkel vastutasin kogu globaalse turunduseelarve eest ja veetsin suurema osa nädalast koosolekutel ning palkamisintervjuudel,” rääkis ta. Kuid siis tundis Karola, et tahab oma eluga midagi muud teha, kui iga päev 10 tundi kontoris istuda ja ühenäolist argipäeva muudkui korrata.

See lugu on PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 3 € kuu:

Tutvumishind!

PRO tellimus

  • Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
  • Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
  • Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
  • Soovi korral ajakiri Digi paberil.

26.99 € 3 € / kuu

Maksad esimesel kuul 3 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 26,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Telli siit e-kaubanduse uudiskiri!

E-kaubanduse nädala olulisemate uudiste ja põnevamate lugude uudiskiri!